Deletedmom192 ya kesinlikle öyle onun farkındayım Zaten. Fakat gereksiz paraların kirlenmesine de karşıyım veya parasını verip memnun kalmamaya da o yüzden kararsız kaldım. Medikal parkta doğum yaptım fiyatlar abartılı değildi mesela memnun da kaldım. Şimdi hisardan memnunum da karşıma saçma faturalar çıkartmasalar erdemi de duydum ama para verip de devlet hastanesi muamelesi görmek istemiyorum o yüzden merak ediyorum genel kanı ne