Kerim2013 HanifeOkutan çakmak erdem hastanesi dede çalıştım bildiğim gre 1500 normal dogum sezeryan 2100 Du 7 ay once
Ebrusrtkpyln Larisa perinatoloji bölümüne gitmen lazım kadın doğum oraya yönlendiriyor mhrsden bildirimlerini aç boşluk olduğu zaman direk alabilirsin
Larisa Ebrusrtkpyln tamam canim bi bakim yinede sabah erkenden bi gidicem ordanda randevu alabilirsem alacam 11 +4 olduk gecmeden yaptirmak istiyorum cok sagol ❤
Blackpink HanifeOkutan erdemde ultrason fiyati cok yuksek. Ben oyuzden umraniye santraldeki erbil cakara gidicem 280 tl.
Yarim_Kilo_Kiyma Blackpink Detaylı Ultrason için mi ? Branşı nedir ? Hiç duymamıştım bu ismi daha önce
DerinAy HanifeOkutan birinde görümcem birinde eltim 1 ay arayla doğum yaptı. Erdem’i tercih etmeyim bence.
Ebrusrtkpyln Larisa 14 haftaya kadar süren var sabah erkenden gidip içerden alınır mı orasını bilemicem tabi☺️ Tedbirini al ama iyice maske vs
DerinAy HanifeOkutan Hisar’dan genel olarak mutlu. Hatta çocuk doktoruda orda. 7800tl miş 2020 spinal sezeryan fiyatı.
Blackpink Yarim_Kilo_Kiyma zeynep kamil hastanesinde perinatolog uzmani ayrica basasistan. Umraniye santralde klinigi var. Detayli icin gun aldım. Tavsiye eden cok oldu.
Yarim_Kilo_Kiyma Yarim_Kilo_Kiyma Merhaba 🙋🏻♀️ Siz Erbil beye gittiniz mi acaba ? Gittiyseniz nasıl geçti !
HanifeOkutan DerinAy oooo fiyatlar sağlam 😅 özel sağlık sigortası ile normal doğum planım var tabi bir aksilik çıkmazsa göreceğiz sanırım 🙏🏻💕 teşekkür ederim bilgiler için
Yarim_Kilo_Kiyma Blackpink Siz ne zaman gideceksiniz ! Oma göre bize yorum yapsanız nasıl geçtiğini , memnun kalıp kalmadığınızı olur mu ? Bizde gidecez ama 1 ay sonrası için , araştırma yapıyorum. Medipolde 700 tl ye yakın fiyat olarak
Blackpink Yarim_Kilo_Kiyma 5 haziranda randevum. Tabiki sonucu yazarim. Herkes cok memnun kalmis insallah hayirlisiyla bizde guzel haberlerle cikariz 🙏
Ebrusrtkpyln Blackpink ben o doktorda detaylıya girdim kesinlikle tavsiye ederim benim çamlıca erdemdeki doktorum yönlendirdi detaylıca herşeyine baktı bebeğimin yüzünü göstermedi göstersin diye çok uğraştı herşeyi anlattı bana çok iyiydi