glcmtl çakmaktaşı.cogu doktor gitmiş memnun olduklarimin hepsi :) Ayşe funda demir kalmış Allah’tan bir tek bide Gülçin hanım ama Gülçin hanımı bende pek begenmemistim Ayşe funda iyidir muayene için denemenizi tavsiye ederim bende gidersem şayet birtek ona giderim ama aşırı kararsızım eski doktorum klinik açmış pahalı olur doğum diye çekiniyorum ona gitmeye