19+2 haftalığım ilk 3 ay kustum 67 ile falan hamile kaldım 4-5 kilo verdim. Şu an 65-66 kilo geliyorum maşallah bebişimde haftasından ilerde ama benim hiç deli gibi iştahım yok 😌 Keşke bende alsam biraz diyorum ama yok 🤷♀️ Gerçi detaylı ultrasonda doktor karın bölgemin yağlı olduğunu çok kilo almamaya dikkat etmem gerektiğini söyledi 🤦🏻♀️ Dolayısıyla iyi gidiyorum heralde şimdilik 🥳