Bburcuubr benim 2 kaybim var kalbi duruyor bu 3.gebeliğim iğneler ilaçlar devam edioz her hafta cagrio nerdeyse 8.hafta içindeyiz şükür bu haftalar benim için kritik oldu cnki 1.si 7 haftada kaldı 2.gebelik 9.haftada durdu perşembe doktordaydık şimdi.yine önümüzdeki persmbe çağırdı bu doktorum bayağı ugrasio 8 tne sey kullaniorm gerisi rabbime kalmış 🤲 ozele.gidiyorum diğer özel bu kdr takip etmedi kayıp yaşadım dememe ragmen