Bburcuubr Herkese merhaba kızlar bebislerinizin kalp atışını duyduktan ne kadar süre sonra tekrar doktorunuza kontrole gittiniz 😊 Ben kalp atışını duydum doktorum 5 hafta sonra gel birdaha dedi sizlerinde cevaplarını bekliyorum😍
Eemmyy Bburcuubr 6+4 te duydum canım, 6 hafta sonra gel dedi. 12+3te gitçem 10 gün sonra. Ama zaman geçmiyorrr🥰
Ebrdef Bburcuubr 7+2 de kalp atışı duyduk 3 hafta sonra çağırdı ama ben 9. haftada kanama olunca şimdi sürekli hastanedeyim :(
FlowerPower Bburcuubr 7 haftalıktık kalp atışlarını duyduk 🤗 banada 5 hafta sonra gel demişti. Şimdi 14+5 haftalık olduk bile ❤️
Bburcuubr Eemmyy canim bende 6+5te duydum 5 hafta sonrasi icin çağırdı ama sanki yillar sonra gidecekmisim gibi geliyor 😊😊
Selin17 Kalp atışını duyduktan 4 hafta sonra çağırdı beni de 8 haftalıktım… şuan 12 haftalığım haftaya gideceğim Allah izin verirse ❤️
Selin17 Bburcuubr inşallah canım benim Allahım herkese güzel haberler nasip etsin 🥰kalp atışından sonda ikili tarama testi için çağırıyorlar 🍀
Bburcuubr Kızlar sanırım tahmini olarak hep 12. Hafta sıraları çağırıyorlar sizlerinde öyleymiş çünkü hafta olarak
Bburcuubr Ebrdef canim Allah sifa versin yardimcin olsun insallah kucağına almak nasip olur simdi nasılsın?
Bburcuubr Mervenur_kcbs kalp atışından sonra gittiğinizde cinsiyet tahmininde bulunmuş muydu doktorunuz canm
Ebrdef Bburcuubr amin inşallah 🤲🏼 Dünkü kontrolde iyiydi herşey 2 hafta sonra ikili teste çağırdı ama yinede 3 günde bir hastanedeyim iğne oluyorum , çok şükür bebek iyiymiş
Bburcuubr Ebrdef iyi olmasına çok sevindim😍 düzelir geçer ve hepimiz bebislerimize kavuşuruz inşallah 😊
Bburcuubr FlowerPower Super canım hayırlısıyla kucağına almak nasip olsun insallah 😍 peki kalp atisi sonrasi gittiginizde cinsiyet tahmininde bulunmuş muydu doktorunuz
FlowerPower Bburcuubr iki hafta önce gittik 13 haftalık’ken ikili test yapıldı ama cinsiyetini göremedi 🙈 Bayramdan sonra öğreneceğiz inşallah bakalım 🎈🥰