Bburcuubr Kubrabalik benide 5 hafta sonra cagirdi ama zaman cok uzun geliyor simdi canim kac haftalikken duymustun kalp atisini
Melike3777 Bburcuubr 11. Haftanın sonunda belli oldu benim kuzum Allah nasip ederse oğlum olucak 34 haftalığım değişmedide erken öğrenmeme rağmen ☺️👶🏻
Bburcuubr Melike3777 masallah canim bende gittigimde 12 haftalık olmus olucam insallah bizede ufakta olsa tahminde bulunr 😊
Bburcuubr Deletedmom191 canim benim insallah her sey güzel olur ve bebisine sag salim saglicakla kavusur kucagina alirsin Allah gönlüne göre versin 💕 canini sıkma her sey olacagina variyor benimde ilk gebeligim bos gebelikti simdi 2. Gebeligim bakalim hayirlisi
Bburcuubr Mervenur_kcbs bende bir sonraki kontrole gittigimde 12 haftalik olmus olucam insallah bizde ogreniriz canım 😊
insan_insan Dün duydum 6+5 te 🙈 kan tahlili istedi sonuçların ile bir ay sonra gel dedi 😍 12. Haftada giderim diye düşündüm 🤔
Bburcuubr insan_insan ayni zamanda duymusuz canm bende 6+5te duydum benide 5 hafta sonrasi icin cagirdi bende 12 haftalikken gidicem 😊
Tugce5234 Bburcuubr 7+1 de duydum canım 3 hafta sonra cagirdi yani 10+1 de gideceğim inşallah bi sıkıntı olmazsa😍
FlowerPower Bburcuubr iki hafta önce gittik 13 haftalık’ken ikili test yapıldı ama cinsiyetini göremedi 🙈 Bayramdan sonra öğreneceğiz inşallah bakalım 🎈🥰
Bburcuubr FlowerPower hadi hayirlisi canım icinden ne geciyor cinsiyt konusunda 😊 ikili test sonuclariniz nasil umarim iyidir
insan_insan Bburcuubr Bende hemen hemen öyle giderim diye düşünüyorum 🌺🌺belki cinsiyetini de öğreniriz 💕💕