Tesadüfen girdim yazıya ve hıçkıra hıçkıra ağladım Rabbım bu acıyı Birdaha ne size ne bir başkasına yaşatmasın inşallah 🙏 dilerim Rabbım den sizede bizede tüm isteyenlerin kucaklarini sağlıklı evlatlar ile doldursun bende 3yildir bekliyorum bu ay gecikmem oldu idrar testlerim negatif hep bayramdan sonra kan testi vercem inşallah Rabbım nasip etmiştir banada evlat diye umud ediyorum isyan etmiyorum sakın acına yenik düşüp sende isyan etme Rabbım geciktiriyorsa güzellestiriyordur Rabbım dualarımızı Tez vakit kabul etsin inşallah 🙏