Anneolmayahasret neredeyse aynı şeyleri yaşamışız bizim tüp Bebek paramız da yoktu ne yapacağz diye ne kadar ağladım ne kdr üzüldük bunu en iyi sen bilirsin. 4 sene geçti hâlâ anne olamadım ve dr lar infertilite teşhisi konuldu yani sebebi yok ama çocuk da yok niye yok oda bilinmiyor tabi derken aşılama çatlatma ne paralar ne emekler gitti olmadı ve düşük vs se hicccc olmadı öncesinde düşünsene hiccccc kalamamistim . Yemin ederim grammmmm umudumuz yoktu birgün paramız olursa belki anne baba oluruz dedik pandemi sürecinde çocuk fikri beynimi yigiyor du taki birgüne kdr hüngür hüngür ağlayıp artık bu konu kapandı ben istemiyorum vücudumu dinlemek de bu çocuk ne zman olucak da diye düşünmek istemiyorum bitti diye bağıra.bagira ağladım o gün sildim kafamdan ama kompppple artık yicem iccem gezcem dedim evdeyim hatta temizlik delisi ben evim bok götürdü yine ellemedim çünkü BIKTIM İŞTEN DE BIKTIM TEMİZLİK DEN DE hayat dan bıktım ya daha ne olsun yedim içtim uzandım sonra en son 17 martta adet olmuş dum baktım ki ikinci adetim günü geldi ama Yok tabi çocuk fikri aslaaaaa dilime getirmiyor vazgeç misim zaten bes gün geçti yok 10 gün geçti yok 15 gün sonra eşim test al dedi ben ihtimal vermiyorum tabi kusma vs yok çünkü bilirsin bu dönemler de o dört sene içinde ne gecikmeler vs oluyor onlar dan biri dir dedim git gide vücut boka da sarmaya başladı tamaaamm tüp bebek olsa da BENİM is uzucak belli git gel adet bozukluyor daha ne olsun diye düşündüm sonra 15 gün vs geçince o lanet ettiğim uğursuz geldiğini düşündüğüm nenzman yapsam negatif çıkan hayatımı zehir eden o testi aldım ama bi bilsen ne güçlük le Nefret ediyorm çünkü ondan artık ve yaptım kipkirimizi çıktı gebeymisim ve düşün ben 4 sene hiccccc kalmamistim kafamdan attığım ay kaldım benim oldu ise seninde olucak lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen kafandan at şu çocuk fikrini lütfennnnn