Slnvlkn doğum ücreti (normal ve sezaryen) + 1 gece hastanede yatmak 2750 TL.
Muayene fiyatı 145 TL alıyorlar. Muayene oldun 1 kere paranı ödedin, mesela o muayeneden sonra 10 gün içinde tekrar çağırırsa ücret ödemiyorsun demişlerdi. Ben bu hafta gideceğim beni çağırdı son haftalar diye. 1 hafta dolmuş oluyor bakalım para isteyecekler mi göreceğim canım. Nst ücreti 20 TL
yani muayene ve nst ücreti o fiyatın içinde değil canım