Demiranne ben 31 martta sezeryan doğum yaptım Pembemavide 6500 ödedim doktorum dışarıdandı memnun kaldım doğumda anestezi uzmanı Olcayto bey vardı her aşamada bilgi verip rahatlattı çok ilgili bi doktor bir gece kaldım virüs dolayısıyla pandemi olmayan hastane olduğu için kalabalıktı hemşireleri ilgili yardımcı oluyorlar oda temizliği için sürekli gelip sordular temiz bi hastane bir sıkıntı olmadı
herhangi bir hediye vs yok hastanede sadece Lohusa şerbeti ikramları var