Ozgeyuksel senemunall bende çok merak ettim doktorunuzu 6500 iyi fiyat vermiş .inşallah eylülün sonu pembe mavi de doğum istiyorum .ama çevremden duyduğum 8500 gibi bi rakam
senemunall Ozgeyuksel benim bildigim yani kendi doktorumun sadece diyati 6000-7000 arasi birde hastaahne dogum ucreti aliyor 4500 normal 5500 sezeryan doktorumun ekibi acibademde oldugu icin orayi dusunuyoruz
Ozgeyuksel BesteCanerKutluzolu benim doktorum da pembe mavi ya da acıbademde ekibi .pembe maviyi tercih edicem büyük ihtimal Jale Gürlüler e gidiyorum bakalım daha ücret konuşmadık 21+5 im hayırlısı
Gulten91 senemunall Zuhal Öder Saylık doktorum hatta bu fiyat 2 gece içindi ama bir gece kaldım şükür fazladan kalmayı gerektirecek bir durum yaşamadım
senemunall Gulten91 boyleyse cok iyi bende gorusucem doktorumla 12 bin tl oluyor oteki turlu bizim dogumumuz
Gulten91 senemunall Doktorunuzun aldığı ücret önemli hastane 3400 aldı taksit yaptı 3100 ü ise nakit verdik doktorun payı olduğu için