Bende 4haftalikken gittim ultrosonla göremedi alttan muayene etti güzel olması gereken yerde dedi sonra 11haftalikken çok ağır bı miyde sancisiyla gittim devlete götürmüşler di 6haftalik bebeyimi özelde ultrosonla kalp atışı dinledik 11haftalik bebeyimi devlette ultrosonla göremediler alttan baktılar kalp atışı varmı diye çok şükür vardı sonra üç dört gün sonra tekrar özele gittim ultrosonla baktı gördü doktor gayet güzeldi çok şükür