Kızlar ya benim gibi olan var mı 2 kaybım.var 2.gebelik tede hep alttan gözüküyordu önceki doktor karnının katmanları değişik demişti bu 3.gebeligim iğneler ilaçlarla ilerliyoruz şükür gecen hafta kanams
Yaşadım iğne ile durdu geçti bugünde kontrol vardı cagirdi gene karnimdan gözükmüyor alttan muayne de şak diye gozuktu kalbi de yine dinledik şükür rabbime doktor da korktu bu doktorum çok iyi beni çok iyi anlıyor 1.kürtajımda karşılaşmıştik kendisiyle sanki bir abi 8 tne ilac iğne kullandrio hep artık dedi bi geleydi sağ sağlım yaa dedi beni de korkutuyor dedi gulustuk esimde beti benzi akiiyor her sefer alttan olunca rahatliyorz dedim ben 50 kiloydum 76 olmuşum ondan mi yok ya dedi gaz vardır yada iç yağ dokuları fazladır felan filan var mı gbi ya ne zmna kdr alttan muayne oldunuz🤣🙈 8+2yiz