Hapyfamily benim 3.gebelik hep alttan oluyor karnım yağlı sanırım ondan mis kalp duyali bayağı oldu ben erken yumurtlynlardanim 4+5iken kese 6+5gbi mi ne kalp duyduk ta ben 2 kayıp yaşadım die doktorum kontilre cagrio sürekli ama önceki doktorda karnının katmanları değişik demişti buda öyle diyor smdi olabiliyormuş oda bana denk geldi 5 aylık gbi göbeğim cihazları çok iyi özele gidiyorum ama soru benim gobekte ama kalbi yine duydum kendisini gordum canliya sukur dedik😂 8+2yiz adetimile uyumlu gdio baştan beri 🤲