AydanEkLsMz keşke körfezde olsaydın canım bende körfez devlet hastanesine gidiyorum ve doktorum mükemmel bir bayan her gidişimde çok iyi ilgileniyo eşim özel hastaneye götürmek istiyo ama ben o kadar memnunum ki doktorumdan olmaz Radia hocayla devam etcem ben diyorum 🤗 bu tarafta olsaydın önereceğim tek doktor Radia hocaydı sana