Arkadaşlar ben Funda Salihoğlu ile hamilelik serüvenine başladım. Kendisi çok ilgili bir doktor ancak gereksiz bir çok test yaptığını düşünüyorum. Benim ikili testim normal çıktı ve ikili test normal çıkınca başka test yapmaya gerek yokmuş. Ancak kendisi 4 lü test de yaptırdı ve bana bebeğin down sendromlu olabilir yasal olarak aldırabilirsin ama emin olmak için 3.000 TL lik Avrupa testini yaptır dedi. Dünyam başıma yıkıldı. Direk bıraktım kendisini. Ayrıntılı ultrasona gittim. Yanlış hatırlamıyorsam Soydan iş merkezinde semih bey. Sapasağlam hiçbir sıkıntı yok diyerek içimi ferahlattı çok şükür. Ama hamilelik süresi boyunca benim aklımın bir köşesinde hep korku vardı. Çok şükür şimdi çok tatlı bir kızım var.