Kızlar sağ sol ayrımı yapmayın bence ben de sola yatıyordum ve sağ tarafa döndüğümde içim rahat değildi fakat sağa da yatsan sola da yatsan bebek karnında ona göre kendine yer yapıp en rahat pozisyonu alıyormuş zaten. Tamamen sağa dönmeyip beline yastık koyup hafifsağ yapar gibi yatmayı dene. Yattığınız yerde bebek hareketlerinin çoğalması da bebeğin gayet rahat poziyomda olduğunu gösterşrmiş. Burnunla ilgili doktor kaan kocatepe ve doktor banu çiftçi yi dinlemenizi öneririm