Pinkyellow Valla hamile kalmadan önce hep sağıma yatardım. Şimdi gece ne kadar soluma doğru yatsam da sabah bi uyanıyorum ya saga dönmüşüm yada sırt üstüyüm🤷♀️😂 34+5im bebeğimin durumu da gayet iyi. İnş bundan sonra da bi sıkıntı olmaz. Ama bildigim kadarıyla bir sorun olsa doktor sol tarafa yat diye özellikle uyarıyormuş. Sizde gidince bi sorun isterseniz😊