MaşaAllah ne güzel anlatmışsınız sağlıkla huzurla sizinle büyüsün evladınız inşaAllah
biz 40+6 olduk gelen yok açılma da sancı da yok o yüzden yarın suni sancıyla başlatılacak doğum
suni sancı ile ilgili bilgisi olan hissiyat olarak yani biraz korkuyorum