Ya ne guzel allah sağlıkla buyutmeyınnasıp etsın bende 11+5 deyım yolun basında ama bır an once zaman gecsın ve doğurmak ıstıyorum sankı zaman gecmıcekmıs gıbı gelıyoe bulantılar ve pskolojk sıkıntılar basladı artık asermem cok kotu gecıyor bunaldım 2 tremesterda duzelme olur dıyolar acaba oylemı