Son 24 kızlar fakat bugün hastaneye gittim kontrolumu oldum herşey çok iyi çok güzel ama ağrım var sırtımda kasığımda ve alt tarafimda af edersiniz ama sürekli büyük abdestin gelmiş gibi hissediyorum ve tuvalete gidiyorum tuvaletin yok öyle bir ağrım var sizce nasıl bir durum yaşayan var mı ?