ygmr_erd Elmaveannesi Koru hastanesi 7400 tl dedi bana doğum paketine, siz nasıl uyguna alabildiniz sigorta ile mi
Zmzmksf beyzzaad ya ben paket almadım ordan ama her ay kontrole gitmeme rağmen doğum için çok pahalı dediler normal doğum 5.500 sezaryen 6000 dedi medicana ile anlaşmalıyız dedi Mine hanıma gidiyorum bende
beyzzaad Zmzmksf ben şu an 29 haftalığı hamileliğimin başında meral hocanın kendi muayenehanesi vardı ben orda anlaştım onunla sonradan linaya geçti orayı kapatıp belki de fiyat o yüzden böyledir. ama doğuma çok söylemişler gerçekten 🤔
beyzzaad Zmzmksf bir de medicana da doğum yaptırırım ama koru daha uygun sana kalmış hastane seçimi dedi doktor bana ben uygun olduğu için koruyu tercih ettim
Hilaluysal06 A life hastanesi doğum dahil 5500 e aldım. İçinde herşey var ebru hocaya gidiyorum çok tatlı ilgili bi doktor.
Gunesana Ortadoğuda Özlem hanıma gidiyorum şimdilik çok memnunum . 6500 fiyatı var . Muayene de sınırsız
MucizeBirKalp Elmaveannesi canim.umarim sorumu görebilirsin :))) sincan koruyu arayınca daha fazla fiyat veriyorlar sigorta sirketleri 4500 dedi. Şirketten mi aldın direkt hastaneden mi aldın paketi? Şirketlere guven olmazmi diye aklima geldi yardımcı olursan coook sevinirim
Elmaveannesi MucizeBirKalp hayir ben direk gittim hastaneden form falan doldurdum aldim sigorta falan yaptirmadim.. ama ben çalışıyorum sigortam var o etkiler mi bilmem