Seval22 bu beşiği aldık kurduk korkuluklarını bile parça parça göndermişler 🙄 ve takması o kadar zor oldu ki birini takarken öteki çıkıyor falan valla doğurucam sandım eşimle birlikte kurduğumuz halde. Yatak diye verdikleri sünger de çok adi yatırılmaz onda bebek, yatak aldım içine ayrıca.ve sağlamlık açısından 4 5 yaşa kadar bi çocuğun yatması mümkün değil maalesef