Ova ben ilk çocuğumda mobilya beşik aldım hem çok yer kaplıyor hemde kullanımı o kadar konforlu değil şimdi ki bebeğime prego dan park beşik aldım hem kademeli hemde kullanışlı. Dönencesi var. Alt açma ünitesi var. Ebatları da 76*110. Tavsiye ederim. Satmana da gerek kalmaz katlarsın taşındığınızda 2.çocuga da rahatlıkla kullanırsın. Bi bak internetten.