Ova Melodixxx park beşik istemiyorum açıkçası o dışındaki kumaş beni çok rahatsız ediyor çadır kumaşı gibi🤦🏻♀️
Umutevi Babycom anne yani ahsap besige karar verdik biz de 70 130 olanindan.uyku seti de kalitesi iyiymis besik saglamligi da .795 suan kendi sitesinde
Mervenur_kcbs Mrskantar bende çok takip ettim e bebekten 60a120 i 577₺ ye aldım sürekli takip etmeni tavsiye ederim belki daha uyguna yakalarsın çok güzel di kurduk herşeyi içinde
Echche Seval22 bu 6090ı sakın alma ben mağazada gördüm çok küçük asla yatamaz bebek büyüyünce. 60120 alttaki o iyi boyutu. Çok yer kaplamıyor birkaç yaşına kadar yatar
Gokces çilek odası 🍓🍓🍓 Büyütüp karyola çeviriyorsun 1.60 oluyor boyu maksimum 7 8 yaşın kadar kullanabilirsin
Merkurretrosu Ova https://www.ikea.com.tr/urun-katalogu/ikea-cocuk/0-2-yas/bebek-mobilyalari/00248567/sundvik-bebek-karyolasi.aspx bu modeli öneririm hem çok yer kaplamaz hemde baya yatabilir içinde birde bu model var fiyat olarak bir tık daha uygun https://www.ikea.com.tr/urun-katalogu/ikea-cocuk/0-2-yas/bebek-mobilyalari/30248537/sniglar-bebek-karyolasi.aspx