[bilinmeyen] merhaba canim. Bn 20 gun once sevilay hanimda normal dogum yaptim. Dikissiz o kdr memnunumki. Hemsireler ebeler cok tatli sancilarimda hep yanimdaydilar. Evet sevilay hanim gerekmedikce cok sk cagrmiyor. Buda tecribe ve bilgili olmasindan kaynakli korkmayin. Bnm dogumda cok kanamam oldu gayet soguk kanlilikla bni tedirgin etmeden halletti dogumhanede.