Bahar54 Merhabalar bende Adapazari merkezde oturuyorum 19 haftalik gebeyim. Ozelde Reyhan hanima, egitim arastirmada aslihan hanima takipliyim cok mennunum tavsiye ederim. Kendim de hemsireyim 😊
Pinaryyim Ysmnzmra cnm bn cok rahat randevu alıyorm mhrs programından. 15günde bir alıyorm doktorumun tarihlerinin açıldıgı günleri biliyorm.
BetlKurtToker Selinnusta bende Konak’ta sami kemiğe gidiyorum çok memnunum başka hastaneye de gitmeyi hiç düşünmedim
AycanFb Selinnusta BetlKurtToker bende Sami beye gidiyorum ablam Altınovadayken kendisine gidiyordu çok memnunduk kendisinden şimdi benim doktorum oldu 😍
Brckylmz Nefesliva Hayırlı olsun insallah 🙂 Bende tedavi görüyordm hatta 1 sene icinde kendiliginden olmazsa tüp bebek demisti bizede kendiligimden kaldim cok sukur. Simdi riskli durumum dikkatli adım atıyoruz. Ben memnunum dogumumuda onda yaptiririm canim 🙂
Papaty Hasgul canım ben 20 hafta 4 günlüğüm benim doktorumda Erman sever adatıp ta çok iyi bir doktor çok memnunum Allah razı olsun çok ilgili
Crktnmltm [bilinmeyen] 8 Aydan beri Sakarya/Arifiye’de yaşıyorum. Konak hastanesindeki Remzi Eren’e gidiyorum.24+5’teyiz kızımla 😍🙏🏼
Mervezmezen bende adapazarı merkezdeyim sevilay hanıma gidiyorum kızımda da ona gitmiştim iyi doktor yada bana iyi geliyo