Brckylmz Nefesliva Evet pahalı ama sakaryada kısırlık yada baska problemlerin varsa bu doktor bir numara cözümde. Tüp bebek icin cem demirelemi gonderdi seni canim.
Nefesliva Brckylmz yok ben memorial şişlide tedavi gördüm hamile kaldıktan sonra ona gitmeye başladım
Tugba54 [bilinmeyen] 25+5 haftalık olduk prensesle Cnnhls adatiptan memnunum 🙂 reyhan hanim çok ilgili eşime ve bana dakikalarca açıklama yapıyor her defasında 🙂
Tugba54 [bilinmeyen] teşekkür ederim 🙂 aslında sakaryali anneler olarak buluşsak ya 🙂 bi kahve içer tanışıriz
Crktnmltm Bsrabargun mükemmel bir doktor kesinlikle dediği de çıkıyor 🙈 bize de kıza benziyor dedi %70 1 hafta sonra gittiğimde de yüzde yüz kız olur dedi 😋 kesinlikle için rahat olsun ben çok araştırdım En iyisi Remzi Eren çıktı 🙏🏼
Bsrabargun Crktnmltm bende memnunum canım bana da kıza benziyor dedi iki hafta sonra tam kesin söyleyecek bakalım😊
Cnnhls Crktnmltm Bende remzi beye gidicem haftaya canım ilgisi nasıl acele acele mi muayene ediyor yoksa detaylı mı bi de Renkli ultrasondada bebeğini gösteriyor mu?