Ysmnzmra hiçbir doktoru kötülemek haddimize değil tabi ki ama özgür beyi önermiyorum. Ben ilk gebeliğimi öğrendiğimde gitmiştim kalp atışı yok, kese de görünmüyor dış gebelik bu muhtemelen git 1 ay sonra falan gelirsin dedi. Ertesi gün özel hastaneye gittim bebeğim 8 haftalıktı , kese de vardı kalp atışını da dinledik. 24 saatte bu kadar gelişme ve değişme mümkün değil diye düşünüyorum. Keşke biraz daha özense..