DeryaMurat Ama ilgisiz olması kötü değil mi zaten hamilelik psikolojisi var, bi de ben her doktora gittiğimde bebeğimi görmek isterim neden ultrason a bu kadar karşı ki
AycanFb DeryaMurat ben çocuğumu görmek için doktora gidiyorum zaten özlüyorum🙈 Görmeyeceksem neden doktora gidiyorum🤣🤣🤣 Doktor ultrasona sokmadan çocukta ne var ne yok ne anlayacak belki Allah korusun kalbi durmaya yakın o an fark etti müdahale etti ben görmeden çocuğumu dönemem şahsen. Çünkü bir bayana demişler 1-2 saat önce gelseydiniz kurtarırdık falan.
Ysmnzmra Biz daha yeni geldiğimiz için buraya özellere güvenemedim doğum evine git dediler gittim ordaki doktoruda beğendim bidaha değişmedim ama doğumu bilmiyorum 😑😑😑
AycanFb [bilinmeyen] 🤣🤣🤣🤣🤣 bilmiyorum ya ilk çocuğum ondan mı böyleyim ama gittiğimde bebeğimi görmek istiyorum hatta doktorum kalp atışına bakıyor iyi diyor ben gene de dinleyelim diyorum🤣🤣🤣
DeryaMurat Bende kalbini dinlemek istiyorum, boyunu ölçtürüyorum, görmek istiyorum, sabırsız mıyım ne 😀
DeryaMurat 😀😀😀 bu arada tarama testlerini naptınız kızlar, ben ikili tarama yaptırdım iükür bi sorun çıkmadı bi daha da bir test yaptırmıycam
AycanFb [bilinmeyen] valla ben dışarı çıkartıp sevip içeri tekrar koymak istiyorum o kadar hevesli heyecanlıyım🤣🤣 Normalinde bende her konuda çok rahatımdır hiçbirşeyi umursamam ama bebeğim çok farklı şimdiden en büyük servetim😍😍😍😍
DeryaMurat Bi de bende sağ kalçamda acayip bi ağrı var böyle bıçak saplanır gibi, gece dönerken bile zorlanıyorum, sizde de oldu mu acaba
Ysmnzmra [bilinmeyen] Malatyadan geldim orası çok iyiydi burayada iyi dediler doğum için 10 gün kaldı istesemde değişemem artık 🤤🤤
Nefesliva [bilinmeyen] arkadaşlar bende çak caddesinde orhan solokoğlu var ben çok memnunum çok bilgili bişey oldugunda arıyorum bilgi veriyo herZamab cevap veriyo
AycanFb [bilinmeyen] böyle hissetmekte haklısın canım bende ilk zamanlar öyleydim ne zaman ki tam olarak ultrasonda görmeye başlıyorsun işte o zaman içine daha fazla sevgisi giriyor bide sana cilveler yapıyorsa gelde sevme🤣🤣🤣 Birde cinsiyet öğrendiğinde tamamdır o iş🤣🤣 Bende hep acabada kalmıştım sevemicem mi diye ama o öyle değilmiş biraz bebek şeklini alınca için eriyor😍