Astunazmn Miragee aynen banada aynisini dedi bnde 4+2 ymisim sonunda ogrendim :) iki hafta snra gel bebegi gorursun dedi
babymomyy Girlpowerbabe benim doktor basit iyi huylu yumurtalık kisti dedi ben iki defa gittiğim doktordan aldığım ultrason kağıtlarına baktığımda 7.81 cm iken 7.28 olmuş küçülmüş ve doktor hiç fark etmedi bişeyde demedi doktorumu değiştirmeyi düşünüyorum
Girlpowerbabe babymomyy ben değiştirdim bile. İlk öğrendiğim anda rastgele bi doktora gittim ama şimdi medipol Pendik’ten Saadet hanıma randevu aldım burda herkes memnuniyetini dile getirmiş umarım ben de memnun kalırım
Alice93 5+5im bende tatlı kızlar dün keseyi gördük çok şükür kalp atışınıda bayramdan sonra duyarız dedi doktorumuz inşAllah🤲🏻🙏
Sinemmmmm_ Alice93 bende 5+4 henüz hiç gitmedim kese ve kalp atışı için bayramdan snra gidicem inşallah betam düşüktü yükselmesini bekliyorum
Duyguscuk @annesinin_minigi @annesinin_minigi du mübarek günlerde dualarim seninle, inşallah bir sonraki kontrolde herşey yolunda gozukur.
annesinin_minigi Duyguscuk inşallah canım ama kendimi psikolojik olarak hazırladım kürtaja umutlanıp daha çok üzülmek istemiyorum. Hakkımızda hayırlı olsun 😔
Duyguscuk insan_insan Çok sevindim, seninle aramızda bir gün var :) inşallah ben de haftaya çarşamba duyarım o pıt pıt atislari
babymomyy Girlpowerbabe bende oraya yakınım gidebilirim Emseyi önerdiler bide bana medipolün ücretleri nasıl
Girlpowerbabe Summertime evet bana da o tarz bir şey dedi zararı olur mu diye sorduğumda tam tersi faydası olur gibi bir şey demişti anlamamıştım :))
Duyguscuk @ilaydah 5. Haftada benim de çok kasık ağrım oldu, ayaktayken ya da ayağa hızlıca kalkarken oluyordu. Bir de sabahları adet ağrısına benzer bir ağrıyla utanıyordum. 6+4 um azaldı ağrılar sukur
Girlpowerbabe annesinin_minigi hepimizin gebelikte her an her şeye hazırlıklı olması gerekiyor ilk aylarda da son aylarda da.. kadın vücudu o kadar mükemmel çalışır ki sağlıksız bir bebeği kabul etmez ve sonlandırır.. Allah her zaman en iyisini en hayırlısını bilir ve onu En güzel zamanda verir bizlere. Üzmeyin kendinizi iyi düşünün iyi olsun
rabiass ozge76 4+4 olduk ve bugün keseyi gördük. 7 haftalık olunca kontrole gitcem kalp atışını duymaya inşallah 🤲❤️
Girlpowerbabe babymomyy emseyin 175 TL medipol 100 TL ayrıca medipolün doğum ücretleri de bayağı uygun o da benim için çok önemliydi ☺️