babymomyy 5+3 te keseyi gördük 6+5 te kalp atışını duyduk ama benim sağ yumurtalığımda 8cmlik kist varmış bebeğe bi zararı olmaz dedi inşallah bişey olmaz korkutuyor ama ister istemez. Hepimiz sağlıkla alalım kucaklarımıza inşallah 🤲🏻💕
Girlpowerbabe babymomyy benim de aynı şekilde sağ tarafımda O boyutta bi kist varmış ama doktor normal bir zararı olmaz hatta destekler bile dedi şaka mi yaptı anlamadım🤣 5+3 teyim henüz
sutlaacc Bugün gittim keseyi gördük çok şükür 🙏🏻 5. Haftaymış geç döllenme sanırım normalde 6. Hafta olması gerekiyordu haftaya kalp atışı için çağırdı 💓
Summertime Girlpowerbabe benim de ilk gebeliğimde 14mm kist var demişti doktor ama o bebeği destekler doğuma kalmaz kaybolur demişti öyle de oldu. Onu sakın düşünmeyin bile 😊 benim de 6+3 2.bebeğime gebeyim
babymomyy Girlpowerbabe benim doktor basit iyi huylu yumurtalık kisti dedi ben iki defa gittiğim doktordan aldığım ultrason kağıtlarına baktığımda 7.81 cm iken 7.28 olmuş küçülmüş ve doktor hiç fark etmedi bişeyde demedi doktorumu değiştirmeyi düşünüyorum
Miragee Tugce1803 canım biz 2 kere aşılama yaptım eşimde sperm kalitesizliği vardı olmadı aradan 2 ay sonra rabbim nasip edince korktum kontrole gittim birde bu benim 2.evliliğim ilk evliliğimden 1 tane ikiz kaybım var karnımda ölmüşlerdi
Tugce1803 Miragee olsun onların hepsi geride kaldı🤲🏻Şimdi yeni gebelik yeni hayat var önünde🌺O yüzden strese girme ilk kez yaşıyormuşcasına düşün, o yüzden bebikin daha çok minik 6-7.haftaya geldiğinde kendini gösterir o da🥰
Miragee Tugce1803 Allah razı olsun canım duanda bana da yer verirsen sevinirim umarım güzel olur hersey
Duyguscuk insan_insan Çok sevindim, seninle aramızda bir gün var :) inşallah ben de haftaya çarşamba duyarım o pıt pıt atislari
insan_insan Tugce1803 süper dedi doktor olumsuz bişey demedi heyecandan çokta anlamadım öyle progestan kullanıyordum günde iki kere teke düşür dedi kan testleri istedi sonuçların ile bir ay sonra tekrar gel dedi canım
Baharata ozge76 bugün kontrole gittik keseyi gördük ama kalp atışını duyamadık Çarşamba günü tekrar gidicem inşallah 6+4 oldu civciv 🥰
Girlpowerbabe Summertime evet bana da o tarz bir şey dedi zararı olur mu diye sorduğumda tam tersi faydası olur gibi bir şey demişti anlamamıştım :))