insan_insan ozge76 inşallah çok heyecanlıyım günler geçemedi sanki ilk verdiğimde cuma 555 ti 2 gün sonra pazar 1375 oldu pazartesi keseyi gördük tekrar kan vermedim
ozge76 insan_insan ben de çok heyecanlıyım ilk gebeliğinde kalp atışı duyulmadı düşük yaptım bu yüzden çok korkuyorum inşallah duyarım Minik kalbinin sesini 🤲🏻
insan_insan ozge76 inşallah canım benimde ilk gebeliğim biraz zahmetli oldu çok korkuyorum birşey olacak diye inşallah sağlıkla büyürler 🤲
annesinin_minigi Miragee benim haberlerim pek iyi değil kese düzensiz kalp atışı duyamadık. Bir hafta sonra da aynı olursa sonlandırılacak😔 senin haberlerin iyidir inşallah
Tugce1803 annesinin_minigi benimde pek iç açıcı değil 6+6 yım ama bebek 6+0 çıktı kalp atımını duymadık ama gördük buna da şükür fakat biraz yavaş dedi artı arada kanamam da oluyo 10 güne herşey netleşir dedi doktor geç döllenme olabilirmiş🤲🏻
ozgei Tugce1803 6+0da kalp daha yeni atmaya baslamis olmuyor mu? Yavas oluyor ilk baslarda zaten…icini ferah tut🤲
Mrv_5 Kizlar benimde 7 +3 olmasi gerekirken bugun 6+2 cikti.Kesenin icinde bebegi gorduk ama kalp atışını duyamadik.Haftaya tekrar gidecegim insallah bu sefer duyariz
Miragee Bende 5 +2 kese gayet güzel dedi ama bebeği de kalbi de göremedik 2 hafta sonra tekrar gel dedi
Astunazmn Miragee aynen banada aynisini dedi bnde 4+2 ymisim sonunda ogrendim :) iki hafta snra gel bebegi gorursun dedi
ysmkml ozgei evet gittim çok şükür duydum kalp atışını 😍 inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız Allah’ım aratmasın inşallah 😊
annesinin_minigi ozgei yok canım şuan 7+6 yım ama kalp atışını hiç duymadık. Kese düzensiz sağlıklı bir gebelik gibi görünmüyor dedi. Eğer hafta da aynı şekilde olursa alınacak 😢 dua edin bana
Giiiiiz Bende 6+4 ün bugün 16.00 da kontrolüm var gecen hafta keseyi gördük ama haftaya kalp atısını duymayız büyümesine bakarız demisti sadece 2 gundur mide bulantımda cok arttı
insan_insan ysmkml kaç günlük olmuştunuz ? Benimde saat 5te randevum çok heyecanlıyım inşallah bende duyarım