annesinin_minigi İnşallah canım biz yarın 7+6 olcaz bakalım. Kesemiz en son 1 cm’di inşallah duyarız ☺️ Senin ne kadardı ?
Miragee annesinin_minigi benim yarın 5+2 olacak bakım keseyi gördük sıra insallah rabbimin takdiri ile bebekte
annesinin_minigi Miragee benim haberlerim pek iyi değil kese düzensiz kalp atışı duyamadık. Bir hafta sonra da aynı olursa sonlandırılacak😔 senin haberlerin iyidir inşallah
Seval22 ozge76 5 +3 ’te kese gözüktü şuan 6 +5 im 1 haziranda inşallah kalp atışı duycaz allah nasip ederse babasıyla aynı gün yada 3 5 gün arayla olcak doğum günleri zamanında gelirse fasulyem
Ysmn35kmsl Miragee kasıklarda sızlama, halsizlik,koku hassasiyeti sanki her yer yumurta kokuyor🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
sutlaacc Kızlar merhaba normalde 6 haftalık olmam lazım ama geç döllenme oldu sanırım geçen hafta kese görünmedi yarın gideceğim tekrar dua edin inşallah 🤲🏻
Ysmn35kmsl Miragee bulantı ve öğürtü beni mahvediyor ilk gebelikte de olmuştu ama daha geçti 3.aydan sonra hemen kesildi
insan_insan ysmkml bana sıkışık gel dedi keseyi görmeye de sıkışık gitmiştim bu sıkışıklık çok iyi böyle gel dedi
insan_insan ozge76 inşallah çok heyecanlıyım günler geçemedi sanki ilk verdiğimde cuma 555 ti 2 gün sonra pazar 1375 oldu pazartesi keseyi gördük tekrar kan vermedim