ozge76 ozgei ben ilk gebeliğim de kalbi atmadı düşük yaptım bence 7. Hafta da git doktora bende 7. Haftada gitmeyi düşünüyorum
ozgei ozge76 benim de ilk gebeligimde gelişim durdu doktorum haftaya cagirdi ben de tedirginim ama gideceğim galiba en azindan keseyi göreyim
ozge76 ozgei inşallah bir sorun olmaz canım hepimiz bebeklerimizi sağ Salim kucağımıza alırız inşallah
ozgei Miragee bel agrisi, kasık ağrısı, koku hassasiyeti, gogus hassasiyeti, sinirlilik, bazen cok hafif bulantı, bir de progestan yuzunden halsizlik ve uyku hali
Miragee ozgei bende de kusma harici hepsi var yarın kontrolüm var bi kalp atışını duysam rabbim nasip etse dua edin
Astunazmn ozge76 ay dHa kalp atisina gelemedim yarin kese gormeye gtcez insallah goruruz ya 2086 iken gttm goremedik doktr haftaya gel dedi
annesinin_minigi Ay inşallah güzel güzel duyarız minik kalpleri. Ben randevumu sabahn ilk saatlerine aldım nasıl sabah olcak ki bu gün 😊