insan_insan ysmkml bana sıkışık gel dedi keseyi görmeye de sıkışık gitmiştim bu sıkışıklık çok iyi böyle gel dedi
DiplomaliEvHanimi Kızlar bakin üstteki pazartesi alttakide dun kanamada gittigim kese bebek. İcinde bitane baska bisey gorunuyo o ne acaba yolk kesesi falan mi Akşam kanamam oldu norml adet gibi yari koyu yari açık çok korktum ama şükür doktr bebrk kese onlarda sıkıntı yok dedi gelismis kalbi atma hızı büyümüş insalah kanamamda devam etmez 😓🤲🏻 https://imgyukle.com/i/yJVsV0
Miragee 5 haftalıklar belirtileriniz ne benim sadece şah kasıgım da agrı var bi de kokulara duyarlılık
ozge76 Miragee bende 5 haftalığım göğüslerim aşırı ağırıyor arada kaşık ağrım oluyor 2 kere de mide bulantısı yaşadım
Girlpowerbabe Miragee benim ağrı şişkinlik gerginlik hissim çok var. Göğüslerde adet öncesindeki gibi hassasiyet var bir de son 2 gündür Sadece sabahları uyandığımda midem bulanıyor düz şekilde yatmaya devam ediyorum bi süre sonra geçiyor
ozgei Miragee bel agrisi, kasık ağrısı, koku hassasiyeti, gogus hassasiyeti, sinirlilik, bazen cok hafif bulantı, bir de progestan yuzunden halsizlik ve uyku hali
Ysmn35kmsl Miragee kasıklarda sızlama, halsizlik,koku hassasiyeti sanki her yer yumurta kokuyor🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
annesinin_minigi İnşallah yarın biz de duyarız. Benim gibi bi kaç kişinin daha yarın kontrolü vardı sanırım. Bakalım hayırlı haberler olsun 🤗