RabiaOkan Asyasaim Son 33 günümüz kaldı canım. 35/2 olduk kızımla. Alev alev yanıyorum artık. Kötü rüyalar görmeye başladım. Sağ salim sağlıkla alsaydık kelebeklerimizi kucağımıza. Bir de benim minnoş hala ters.
RabiaOkan ftmctn5151 Senin kelebeğine de maşallah annesi. Dönmedi benim kızım ama hala bir umut döner diye bekliyorum. Sağlıkla gelsinler inşallah.❤️🙏🏻
Tuba3466 kivrakrabia kafanızı biraz yüksekte tutup yatın uyumadan bi 2 saat once bişey yeyip içmeyi kesin. Baharatlı acı şeylerden uzak durun
OzgeSelcuk Asyasaim senle hep karşılaşıyoruz 🥰 ayı gün doğum yapacağız diye ❣️ Rabbim sağsalim evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏼 Çok az kalmadı mı ya 🌷 benm kalbim kütküt 😍♥️
Asyasaim OzgeSelcuk Aynn Çok az kaldi bende de bir telaş biraz heyecan azıcık korku bütün duyguları bi arada yaşıyorum