bilaloguzunannesi Asyasaim Son 12 💙🙈 sağlıkla vakitlerinde kucaklarımıza almayı nasip etsin inşAllah 💙
hulyatkknt Son 36 doktor erken doğum olabilir dedi su fazlalığı olduğu için karnımda zamanı gelince gelsin inşaallah evlâdım sağlıklı bi şekilde 🥰
Asyasaim OzgeSelcuk Aynn Çok az kaldi bende de bir telaş biraz heyecan azıcık korku bütün duyguları bi arada yaşıyorum
OzgeSelcuk sweethome1000 benimki normal doğum olacak 38.haftada çatı muayenesi olacm.. şuan 34+4üm. Hastane çantalarımızı hazırlamadık onuda bugün tamamlayacağım geç kaldım azıcık onun haricinde herşey tamam ❣️
sweethome1000 OzgeSelcuk ohh ne güzel bende 37 yada 38 de çatı muayenesi olcam ..şuan 35 iz.. kanala girmeye başlamş dedi doktor 34 teyken.. benm de yıkama ütüleme yerleştirme tamam hastane çantamızda tamam hediyelikleri hallediyorum yavas yavas 😍😍