Sedauras ben de 40. Haftadayım pandemi nedeniyle 3 haftada 1 gittim doktora. Doktorunuzla istediğinizde iletişim kurabiliyorsanız endişelerinizi aktarabiliyorsanız hastaneye giderek riske girmeye hiç gerek yok :) birkaç güne doğum yapacağım nst’ye sadece iki kez girdim:)