Sedauras bence 4 hafta son zamanlarınızda uzun bir süre. Doktor her şeye bakıyor kordon dolanmış mı açıklık var mı suyu iyi mi kilo artışı normal mi . Nst ye alıp sancı kontrolü bile yapabilir . Bir de insanlar artık hastanelerde tedirgin olduğu için kalabalık değil ,biz sakin sakin gidip görünüyoruz maskeli bir şekilde(İstanbul d yaşıyoruz).bence yakın zamanda bir randevu alın.