Nuriiiiii Kendinizce telaşlarınızda haklısınız fakat bende bilinçsizce hareket eden bir anne adayı değilim. İlk hamileliğim olmasına rağmen kafama takılan her bir problemi gerek araştırarak gerekse doktoruma iletişime geçerek hallediyorum. Çok şükür hamileliğimin başından beri sağlıklı bir süreç geçiriyorum ve bu sayede vücudumun normal sayılabilecek hamilelik değişikliklerini tanıyorum. Saydığınız sıkıntılı durumların vücutta illa ki bir etkisi belirtisi olacak şeyler. Örneğin tansiyonla, idrarda renk görüntü vs değişiklikle ya da ne biliyim kilo alımımla yani illa ki bir etkisi olacak. İlaçlarımı düzenli kullanıyorum, sağlıklı besleniyorum, suyumu mutlaka günlük en az 2 buçuk litre içiyorum. İdrara çıkışım normal, ağrım sızım, kanamam yok. Tansiyonum her gün düzenli, çok şükür bebeğim gayet hareketli hareketleri düzenli vs vs. Yanlış anlaşılmasın kimse için sürekli doktora gidilmesine gerek yok gibi bir iddaam yok. Ben sadece kendi düşüncelerimi ilettim. Sonuçta herkesin bünyesi, hamilelik süreci, düşünce yapısı farklıdır. Umarım demek istediğimi anlatabilmişimdir.