Sema2019 ben de oyle diyordum psikolojik tedavi alacak duruma gelmistim. Her ay regl olup agliyordum. Simdi anliyorum ki vakti saati varmis, ben o vakit gelene kadar gecen zamani kendime de kocama da zindan etmisim bosuna. Kari koca biraz hayatinizin tadini cikarin, mutlaka sana iyi gelen bir hobi edin, aklina gelip uzuldukce ac ellerini dua et. Kendini ne kadar mesgul edersen o kadar az uzulursun. Hayattaki her sey gibi bu da beklemekten vazgecip akisina birakinca oluyor. Dertlesmek istediginde bana her zaman yazabilirsin eger forumda ozel mesaj atilabiliyorsa. Ayni seyleri yasayan olarak seni cok iyi anliyorum.