Eşime de varikosel denilmişti 2014 de ameliyat oldu normal yolla olması için maksimum süre 1 yıl dediler olmadı değerleri yavaş yavaş düzeldi bende çalışıyordum tüp bebeğe başlamak istedik hep bi bahaneyle yarıda bıraktık ben işten ayrıldım 2017 eylülde tedavi için ilk adımımı atacaktım ki normal yolla hamile olduğumu öğrendim 😊