Duygusss canım benim eşimede varikösel teşhisi konulmuştu. İlk önce ilaç verdiler ama %80 faydasını görürsün,sonuö yine ameliyat demişlerdi. Biz eşimin tekrar doktora gidip ameliyat olma gününü beklerken,hamile olduğumu öğrendim ve şuan 16 haftalık hamileyim ☺ Biz nede olsa olmuyo diyip kafamıza takmadığımız zamanlar tutunmuş heralde yavrucak ☺ Bence kafanı hiç takma,eğer tedavi olmaya başladıysanız güzelce tedavinizi olun. Allah büyük inşallah birgün sende kavuşursun bebişine🙏🏻 Ki ben hiç korunmamıza rağmen 1,5sene üzerine hamile kaldm 🤷🏻♀️