sevenpolat bence size daha çok yazık, postu açan bayan içen varmı diye sordu, gelin sıgara içenleri yargılayalım diye bir post göremiyorum,
sizde damdan düşer gibi insanları, anneliği yargılamaya gelmişsiniz. yazık. yazdığınız kişi evladını sizden daha çok düşünüyordur her anne gibi emin olun. Bu sizin yaptığınız ne gibi biliyormuşunuz bekara koca boşamak kolay derler ya o misal boşverin içen içer, içemeyen içmez kimse kimseyi yargıyalamaz bu konuda. Anlamıyorum insanımızı gerçekten size verilmeyen bir cevap ama siz anneyi evladını düşünmediğini söylüyorsunuz yapmayın lütfen insanları böyle kırmaya hakkınız yok🙏🏻