Bebeğinizin sağlığını ona sormadan elinden alıyorsunuz , en iyi ihtimalle astım hastası olarak doğacaktır. Ne üzücü , keşke önce sigarayı bırakıp sonra çocuk sahibi olmaya karar verseniz . Umarım sizin keyif yaparak içtiğiniz sigaralar yüzünden ömrünün çoğu zamanını hastenelerde geçirmek zorunda kalmaz ..