Lalesen yalnız değilsin canım merak etme.. 27 haftalık hamileyim 4 ay düşük tehlikesinden yattım tam geçti virüsten dolayı evde yatıp duruyorum eşim de aylar önce iş yerini devretti yeni yer acacaktik ve virüs büyük engel oldu oda evde anlayacağın ikimiz de bunaldik baya kavgalar başladı 😖 psikolojik olarak hiç iyi hissetmiyorum ağrılar , doğum korkusu , geçim sıkıntısı, aylarca evde kalmak… Daha ne olabilir ki diyorum.. sonra pişman oluyorum bebeğim sağlıklı olsun da geçer inşallah. Geçici bir durum bu sende öyle düşün 😕