Lalesen tam 3 ayım böyle geçti. O zamanlar salgın yoktu ilk ay evimde kaldım annem geldi gitti. Sonra annemde kalmaya başladım. Gücüm kalmamıştı çünkü açlıktan. Devamlı midem bulanıyordu kusuyordum. Çooook zordu çok çekmeyen bilemez, anlatsan da anlamaz. O yüzden kimseye bişey anlatmaya inandırmaya çalışma, kendinle ilgilen sadece. İnanmayanı da konuşturma. Şimdi söylemesi kolay bana ama bugünler geçecek. Allah kolaylık versin