Yagmuraksu17 bende yeni oldum sayılır be burada ki konuşmalardan bende çok korkarak gittim ama sadece 3 gün kolumda hamlık hissi oldu sadece vurulan yerin kemiği koluma sızı yaptı bebek hareketlerinde bir değişiklik olmuyor ebeye bizzat sordum ateş yapmaz ama yaparsa da sadece 37 derece olur ateşin sadece parol içersin ama olacağını sanmam dedi ve olmadı da tabi kişiden kişiye değişir ama benim hiç bir arkadasımda ateş olmadı yaptır aksatma önemli bir aşı o bebeğimiz için 🥰